איזיהאוס ניהול ועד בית בר"ג

איזיהאוס ניהול ועד בית בר"ג

למי מאיתנו לא יצא לשבת בכינוס של כל הדיירים המבנה, ולגלות שאף אחד לא רוצה להיות ועד הבית. זו היא לא משימה פשוטה בכלל, ולפעמים התמורה שמקבל ועד הבית פשוט לא שווה את ההשקעה. כתוצאה מכך יש יותר ויותר אנשים אשר מבקשים להוציא לשירותים חיצוניים את פעילות ועד הבית, ומחפשים פתרונות של חברות מקצועיות בתחום אחזקת המבנים. היום יותר מאי פעם, כאשר חברות באזור רמת גן בבקשות לקבל שירותים נרחבים של החזקה, גם בתים פרטיים יכולים להצטרף ולהנות מרמות אחרות של סדר וארגון, בתוך חלל הבית המשותף. השירותים של שהצוות איזיהאוס ניהול ועד בית בר"ג, יאפשרו לכם לקבל דוגמה בשטח להתנהלות ועד בית מופתית שתיצור את תנאי החיים הללו לאורך שנים ארוכות.

למה לבחור בשירות איזיהאוס ניהול ועד בית ברמת גן?

הבחירה בשירותי איזיהאוס ניהול ועד בית בר"ג תשרת אתכם בכמה דרכים:

  1. מינימום התעסקות וטיפול בבעיות בבית שלכם. הצפות, תחזוקה שוטפת או תיקונים שנדרשים מטעמי בטיחות, לא יטרידו אתכם בשגרת היומיום שלכם. 
  2. קבלת דיווח שוטף מצוות החברה בנוגע לבעיות שעולות או לצרכים שדורשים הדיירים לקחת החלטות. 
  3. עלויות נוחות יחסית, למול ההשקעה השנתית. ככל שהבניין שלכם ישן יותר כך יש צורך לבצע יותר תהליכים של תחזוקה לאורך השנה. ודווקא בסיטואציות האלה, העבודה עם נותני שירות חיצוניים מסדרת את הדרישות לפי רמת הדחיפות ומאפשרת לכם להתמודד בכל פעם עם משימה אחת.

לא צריך לשבור את הראש, כדי לחיות בסביבה נעימה

כל מה שנשאר לכם לעשות בשלב הזה, להחליט איזו חבילת שירותים תעזור לכם לטפל בבניין בצורה הטובה ביותר. כמובן שצריך לקחת בחשבון את כמות הדיירים במבנה ואת התקציב שעומד לרשותכם לאורך השנה, אבל אם אתם לא בטוחים, אל תחששו לשאול את צוות החברה שלנו, מה הם השירותים המתאימים לבניינים בסדר גודל שלכם. אנו נוכל למצוא פתרונות מיוחדים לצרכים מיוחדים, וכך לאפשר לכם לנצל את כל סל השירותים שלנו, על הצד הטוב ביותר.