צביעת דירה – מה חשוב לדעת?

צביעת דירה – מה חשוב לדעת?

הדבר החשוב ביותר שחשוב לדעת על צביעת דירה הוא שעבודה מקצועית אינה כרוכה רק במחיר גבוה מאוד או בזמן ממושך מדי שלוקח לצביעה. זה לא קצב העבודה שקובע עד כמה צביעה היא טובה, משום שיש אנשי מקצוע שעובדים מהר ומקצועי. מלבד הזמן ההכרחי שיש לחכות בין מריחת חומרים, העבודה שלהם מספיק טובה גם כשהם עובדים במיומנות ובזריזות. מה שקובע את טיב העבודה הוא דברים אחרים שקשורים לגישה שלהם ולאבחון שלה בדירה עד כמה היא צריכה תיקונים ועבודות הכנה יסודיות. 

למה חשוב לבחור אנשי מקצוע מנוסים?

הסיבה היא ששום דבר ושם חומר ושום צבע פשוט לא יתפסו ולא ייראו טוב על קיר מתקלף מרוב טחב ורטיבות אם לא טיפלו בו קודם, וגם ארבע שכבות צבע לא יועילו אם לא אבחנו נכון את בעיות המבנה ולא טיפלו בהן קודם ברצינות. זה חשוב במיוחד לכל מי שמזמין שיפוץ ורענון וחושב שזה מסתכם בהנחת צבע וזהו. נכון שיש עבודות קטנות ופשוטות שבהן לא צריך להשקיע יותר מדי כי זה באמת נראה לעין שלא צריך יותר מדי. אבל אפילו שם, אפילו כשצובעים קיר קטן או פינה כלשהי שכבר יש בה יותר מדי סימני ידיים, רצוי למרוח חומר בסיס ולעבוד עם שתי שכבות ורק לוודא ששום דבר אחר לא מסתתר כמו סדקים נוספים וחדשים. 

בחירת חומרים תקניים

עבודת צביעה של דירה נראית מצוין ומקצועית אם הקשבתם לצבעים שאומרים לכם מה הם חושבים שצריך לעשות כדי להכין את הדירה. על הדרך חשוב גם לשפץ לכם את התשתית ולעבוד בצורה יסודית על תיקון סדקים, מילוי חורים והנחת חומר בסיס שגם יאטום את הדירה מפני לחות ויגן עליכם ועל התשתיות. אחר כך באים בחשבון רק החומרים המקצועיים, וגם כאן חשוב לקנות בחנות אל הצבע רק צבעים תקניים ואיכותיים משום שזה לא רק עניין של פיגמנט מספיק שיש לכם בחומר. מדובר בחומר כימי שחייב לשמור על הבריאות שלכם ולא לגרום לבעיות כמו אלרגיות וכאבי ראש. חומרים תקניים ואיכותיים בלבד מבטיחים לכם דירה חדשה למראה, משופצת ונוחה ונעימה למגורים בה.