מסנן חול לבריכה חפורה

מסנן חול לבריכה חפורה

מי לא מעוניין בבריכה בחצר ביתו?

אם כבר הגעתם עד הלום, השקעתם בבריכה, בהתקנה, במילוי שלה במים, רכשתם מגוון אביזרים לבריכה ביתית ולמדתם על התחזוקה המתמדת שלה סביר להניח שלא תרצו לעצור כאן. תרצו להנות מהחוויה הכוללת, מקצועית בדיוק כמו בכל בריכות שחייה אחרות,

איך שומרים על ניקין הבריכה?

כל אחד היה מעוניין בבריכה שתישאר נקייה אך ככל שהבריכה גדולה יותר, היא נדרשת לתחזוקה גדולה יותר, אחד הנושאים הקריטיים הינו סינון המים. במיוחד כשמדובר ההריכה חיצונית העומדת חשופה לאוויר הפתוח. כל משב רוח קטן מביא איתו חול, חול השוקע במי הבריכה. זה לא קורה בן לילה, גם לא תוך יומיים, אבל עם הזמן תגלו שהחול מצטבר לאטו על הקרקעית, ואין מדובר במחזה יפה. הכניסה לבריכה שהתחתית שלה בצבע שחור כהה איננה אטרקטיבית ומזמינה כבעבר.

ישנן מספר שיטות לפיהן אפשר לנקות ולשמור על הבריכה שלך אסתטית ונקייה, שיטות מסויימות לסינון חלקיקי המים, ניקוי הקירות והוצאת פסולת.

נכון, אפשר לרוקן את המים בבריכה, אבל תסכימו שמדובר בעניין יקר להפליא שדורש זמן וסבלנות, כלומר זמן וסבלנות שאין לכם. לעומת זאת, אתם יכולים פשוט להצטייד במכשיר פילטר לבריכה. מדובר בחפצים שעושים את העבודה בשבילכם.

מסנן חול לבריכה חפורה? כן, בהחלט! הגיע הזמן שתחשבו על שדרוג הבריכה שלכם

אם נשווה את משאבת בריכת השחייה ללב המערכת הרי שהמסנן מהווה בעצם את הכליות, תפקידו ללכוד ולהפריד את הלכלוך הפיזי המומס במי בריכת השחייה וע"י כך גם להוריד את רמת העכירות במים, וגם להסיר את המצע האורגני המשמש להתפתחות חיידקים. קיימים כמה שיטות סינון, נתייחס מתוכם לעיקריות: סינון חול, סינון דיאטומי וסינון קרטריג'.בבריכות שחייה פרטיות נעשה בעיקר שימוש במסנני חול בשל קלות תפעולם, בבריכות ציבוריות גנעשה שימוש גם במסננים דיאטומיים בשל רמות הסינון הגבוהות שהן מספקים.

הרובוטים מהווים עניין יותר קריטי מכפי שנדמה לכם – הם שומרים על המים צלולים, נקיים ומזמינים, והופכים את חוויית הרחצה לנעימה הרבה יותר.

רובוטים לא נשמעים כמו עניין אינטואיטיבי במיוחד בבריכות, בעבור מי שלא מגיע מן התחום. מה בין רובוט, טכנולוגיה ומכשירים חשמליים ואלקטרוניים, ובין בריכת השחייה הביתית שלכם. למען האמת, יש קשר, והוא הרבה יותר מובהק מכפי שאתם ודאי חושבים.

בבריכות מקצועיות לא תראו סחף, לא תראו הצטברות של אבק וחול, וגם לא תראו חרקים או עלים צפים מעל פני המים. אין זה אומר שהזמן לא עושה את שלו. הוא עושה. פשוט הבריכה מצוידת עם ציוד לבריכה ועם מסנני חול לבריכות, וזה מה שעושה את כל ההבדל.

מדובר גם על עניין בריאותי. לא לחינם אומרים שיש למים עומדים סכנות שהם טומנים בחובם. תרצו מן הסתם שתהיה תחלופה, שהמים יעברו סינון, מה שיהפוך את אותם מסננים לבריכות חפורות לעניין הכי בטוח שיש.