3 סיבות להיווצרות סתימה בכיור הביתי שלכם

3 סיבות להיווצרות סתימה בכיור הביתי שלכם

הכיור הינו מקום המצטבר בו פסולת מסוגים שונים, הן הכיור אמבטיה ובטח שבכיור המטבח, בו אנחנו מניחים את הצלחות והכוסות, עם שאריות מזון נוזלים שומניים מסוגים שונים וכדו'.

גם כאשר אנחנו אחראיים על פינוי הפסולת, עדיין קיימת הסתברות שתיווצר סתימה. למעשה סתימה היא די דבר שבשגרה, עד כדי שהיא עלולה להתרחש פעם בחצי שנה.

3 סיבות להיווצרות סתימה בכיור הביתי שלכם

ישנם 3 סיבות להיווצרות סתימה בכיור הביתי שלכם, הכיור הוא בעצם מקום שפסולת רבה נמצאת בו, לא רק בשל השימוש התדיר בו, אלא גם מפני שמוצרים שונים נכנסים אליו.

  1. גם אם אתם מקפידים על ניקוי יסודי של הכיורים והניקוז, עדיין תמיד יצליחו כמה חתיכות קטנות להסתנן לצנרת ותגרום לסתימה.
  2. בכיור גם יכולות להימצא שיערות אבק ופסולת לאו דווקא מזון, זה גורם ברור לסתימה בכיור.
  3. אולי אתם לא יודעים אך שפיכת קפה לצנרת היא גם גורם לסתימות, מכיוון שהמרקם השומני של המשקה מצטבר בצנרת הביוב, במשך הזמן זה יגרום לסתימה.

טיפול מקצועי

כאשר אתם רואים שיש לכם סתימה בכיור לא מומלץ לטפל בזה לבד, טיפול לא מקצועי יכול לגרום נזק לסיפון וכן לצנרת עצמה. כדאי לקרוא לאיש מקצוע מנוסה על מנת לבצע טיפול בסתימות בירושלים מבלי ליצור נזקים שעשויים לעלות לכם מחיר יקר ובזמן הקצר ביותר.

מחיר פתיחת סתימה לרוב אינו עניין מידי יקר, טווח המחירים נע בין 250 ל 300 שקלים. סתימות באמבטיה עשויות לכם עד 500 שקל. קבלו מחירון מלא באתר JPLUMB.

משתנה המחיר שגובה אינסטלטור בירושלים נגרם מכמה סיבות. מיקום הסתימה חשוב מאוד, סתימות רגילות בכיור או באמבטיה יעלו לכם כאמור בערך 250 שקלים, סתימות בביוב יעלו יותר. כמו כן אם הבעיה מורכבת ודורשת עבודה ארוכה יותר היא גם תעלה יותר.