מיגון חדר

מיגון חדר

אלו תשתיות נדרשות בחדר כדי להפוך אותו לממד? מיגון חדר מצריך מספר פרויקטים שישנו את המעטפת שלו ואת תשתיות הפנים שבתוכו כדי להכשירו כממד. הפרויקטים שיש להסדיר כדי להשלים את משימת מיגון החדר נעשים ברצפתו, בקירותיו ובפתחי האוויר שלו. להלן הם:

הטמעה ברצפה תשתית הגנה נגד תקיפות אב"כ

ההטמעה נעשית באמצעות פתיחה של הרצפה במטרה להגיע למצע שלה. כאשר מגיעים אליו, מטמיעים בו חומרי הגנה מפני תקיפות אב"כ על מנת שהרצפה שלכם תהפוך להיות סופגת. במידה ותהיה מלחמה לא קונבנציונלית שתכלול שימוש באטום או בנשק כימי, הרצפה שלכם היא השכפ"ץ בפועל, שיספוג את החומרים הקטלניים ויוציא אתכם מכלל סכנה.

התקנת דלת וחלון ממד ייעודיים

הדלת והחלון הקיימים שלכם יוחלפו בדלת ובחלון של ממד. מיגון חדר כולל משימה זו על מנת להבטיח שדלת הממד שלכם תבוסס על הגנה מרבית כמו בדלת כניסה מפלדה,  והחלון יהיה מוגן, עם זכוכית מחוסמת ולוחות פלדה לסגירה בחזית שלה בשעת חירום.

מיגון חדר מפני הפצצות על הקירות

השלב הבא יהיה לשריין את הקירות שלכם. הפעולה תיעשה עם לוחות פלדה כמו אלו שיש בחזית החלון. המטרה היא לא רק לעטוף את כל הקירות בפלדה אלא גם לצפות אותם בשכבה מבודדת כדי לאפשר מגע בטוח בקירות. שכבה זו מבוססת על לבידי עץ עם סיבי זכוכית להגנה נוספת.

סיום פרויקט המיגון באמצעות צביעה והתקנת תשתיות חשמל וריצוף

תהליך מיגון חדר צפוי להסתיים בהתקנת התשתיות הנדרשות לממד שלכם. התשתיות כוללות ריצוף חדש במקום זה שבוקע על ידנו בתחילת התהליך, או דגם הריצוף הקודם או דגם חדש לבחירתכם, כולל פרקטים. ניתן לצבוע את קירות הממד בדרך ייחודית, וכן להתקין תשתיות חשמל ומנורות על פי דרככם. הפרויקטים הללו ייעשו על ידי מומחי שיפוץ ממד בהתאם להנחיות שלכם.

אין לכם ממד? התקשרו ובואו להזמין!

אם אין לכם ממד בבית, הסדירו פרויקט מיגון חדר בהקדם! ישראל היא מדינה בה עתות חירום הם כמעט חלק מהשגרה. לכן, חשוב שבכל בית יהיה מיגון חדר אחד לפחות אשר ישמש כממד בעת חירום. הסדרת החדר נעשית על ידי מומחי בניית ממד באחד מהחדרים הקיימים.