בדק בית

בדק בית

זה לא שאם לא תעשו בדק בית, יום אחד תגלו שהבית שלכם קרס, אבל דברים אחרים לא נעימים עלולים לקרות. חשוב להבין את הנקודה הבאה.

בית, בדיוק כמו מוצר אחר יש לו בלאי, אמנם נכון, בנייה אמורה להחזיק עשרות אם לא מאות שנים, אולם עדיין יש בלאי. כמו כן, לא כל הבית הוא בנייה. מדובר הרבה פעמים על צנרת תקולה וכדומה. 

השירות של בדק בית מוודא למעשה שכל המערכות בבית פועלות כראוי. שהבית בנוי לפי חוקי הבנייה ועוד. אז אם אתם רוצים לדעת עוד על בדק הבית, מה הוא כולל, מתי לבצע את הבדיקה, פשוט המשיכו לקרוא. 

בדק בית

חברה שמבצעת בדיקה לבדק הבית מספקת את זה בדרך כלל כחלק מסל שירותים מקיף יותר. מה זה אומר? אם למשל רכשתם דירה על הנייר, הדירה מוכנה וכעת אתם רוצים לוודא שהקבלן עמד בהתחייבויות שלו מבחינת גודל בנייה, מבחינת הסטנדרט של הבנייה ועוד.

אז ראשית, חשוב להדגיש שבמקרה שלכם חשוב מאוד לא לחתום על מסמכים שהקבלן מביא לכם סתם, יש קבלנים שמחתימים את הלקוחות על כך שהם לא יכולים לתבוע אותם בשום צורה או כל מיני טריקים מהסוג הזה שמאפשרים להם להתחמק מליקויי בנייה עתידיים שיתגלו.

אם לא חתמתם יש לכם אפשרות לבדוק את רמת הבנייה על ידי שכירת שירותים של חברה לבדק הבית. הם בודקים ראשית שצורת הבנייה לא חורגת מהתקנות בחוק. 

לאחר מכן הם יבדקו את הבנייה מבחינת הדיוק, האם הקווים ישרים והכל נעשה כראוי. צנרת. האם קיבלתם מה שהבטיחו לכם או שעמוק בקירות יש משהו אחר לגמרי. הבדיקה תעבור על כל פרט שהיה כלול בחוזה ביניכם לבין הקבלן ותוודא שהוא הושלם כראוי.

קראו על ביקורת מבנים באתר רימון הנדסה