מתי צריך זיפות גגות?

מתי צריך זיפות גגות?

הגג שלנו, הוא המקום שסופג את מרבים מי הגשמים, דבר שיוצר בו סדקים ויובש ומערער את יסודות מבנה הגג. מהו השלב שבו הכי מומלץ לזפת את הגג ולמה כדאי לבדוק על סוגי חומרים לפני אטימתו? יצאנו לברר את העניין..

מתי צריך זיפות גגות?

זיפות הגג מתבצע כאשר ישנה רטיבות באחד מקירות הבית או סימני מים בתקרה. אם מצאתם בבית שלכם אחד מסימנים אלה, וודאי הגג שלכם זקוק באופן דחוף לשיפוץ. חלק מהשיפוץ של הגג אומר שתצטרכו לזפת ולאטום אותו שוב, בדקו שירות זיפות גגות באתר אוטמים.

ישנם דרכים רבות שבהן ניתן לנקוט כדי לאטום את הגג באופן טוב ונכון ועל אלה, נרצה לדבר במאמר זה.

חומר איטום PVC

זהו חומר קירוי נפוץ העשוי מפוליוויניל כלוריד. הוא משמש בעיקר לגגות עמידים למים. עם הזמן, תגלו שיש הרבה יתרונות הקשורות לאיטום PVC. בתור התחלה, הוא עמיד במים. אתם יכולים להיות בטוחים שהוא ישאיר את כל מי הגשמים מחוץ לגג שלכם. 

חומר איטום מסוג זה, יכלול בסיס חיזוק רב. הבסיס עשוי, בדרך כלל, מסיבי זכוכית או רשת פוליאסטר. בעוד שהוא משמש בעיקר לגגות, הוא משמש בדרך כלל גם למנהרות, בריכות שחייה ומבנים תת קרקעיים.

מחשבות אחרונות

בסופו של יום, ישנם סוגים ייחודיים רבים של חומרי איטום, ראו באתר http://www.otmim.co.il. חלקם יעילים יותר מהאחרים. עם זאת, אתם צריכים לדעת שלא כולם שווים. לכן, עליכם להקדיש זמן בכדי לברר איזה מהם יעבוד בצורה הטובה ביותר לדרישות הפרויקט האינדיבידואלי שלכם.

עליכם לחקור חומרים אלה כדי לגלות איזה מהם הוא היעיל ביותר ליישום המדויק שלכם. קחו את הזמן שלכם ומצאו את חומר האיטום שהכי מתאים לסוג הגג המסוים שלכם.