פינוי דירות

פינוי דירות

קיימים כמה מצבים שבעקבותיהם לקוחות מבקשים שנבצע פינוי של כל התכולה של הבית. 

פינוי דירות 

הפינוי מתבצע מדירה שהושכרה לדיירים שיצאו ממנה במועד או פונו ממנה, אך השאירו ציוד ופסולת רבה. כמו כן פינוי דירה של קרוב משפחה שנפטר שיש בה הרבה מאד פריטים וכדי להשכיר, למכור אותה או לגור בה יש לפנות אותה מכל התכולה.

דרך ההתנהלות בפינוי דירות 

תיאום הפינוי מהדירה כולל כמה שלבים.

  • הלקוחות מוציאים או מיידעים את איש הקשר אילו חפצים לא לפנות, כיוון שהם ייקחו אותם כמו לדוגמה מקרר ושידה.
  • לגבי שאר המוצרים, בהתאם למגוון של התכולה ולנפח, הלקוח מקבל הצעת מחיר לפינוי או לחלופין הצעה לפינוי כל החפצים ללא עלות כיוון שחברת הפינוי תמיין את המוצרים ותעשה בהם שימוש. חלק יימכרו, חלק ייתרמו וחלק יושלכו. הקיבולת בכל בית היא שונה, יש חפצים שהם בעלי ערך ויש חפצים ערך ישנים, בלויים וללא ערך כלל.
  • לאחר תיאום שיטת העבודה, קובעים את יום הפינוי והצוותים מגיעים במועד ומבצעים עבודה סיסטמטית בכל רחבי הדירה. הזבל מועבר למכולה הממוקמת מתחת לבניין, פריטים מסוימים מועברים לעמותות של נזקקים וחפצים ספציפיים מועברים למכירה בשיטות שונות, כמו שוק יד שנייה, עריכת רסטורציה, שימור ועוד. 
  • בתום מלאכת פינוי תכולת דירה, המכולה מועברת לאתר פסולת מורשה על פי ההנחיות של המשרד לאיכות להגנת הסביבה.

דירה ריקה מתכולה 

בסיום העבודות, כשהדירה נותרת ריקה, פתאום רואים את הגודל האמיתי שלה, אם מתכוונים לעבור לגור בדירה, אפשר לתכנן את העיצוב והנראות שלה. 

אם מעוניינים להשכיר את הדירה או לחלופין למכור אותה, נשאר לנקות כראוי את הדירה ולהמתין לשוכרים או לקונים שיבואו לראות את הדירה ולקבל את ההחלטות.

קראו גם על פינוי רהיטים ישנים באתר פינוי בזמן