5 טיפים לקונים דירה

5 טיפים לקונים דירה

הגיע השלב הזה בחיים עבורכם, בו אתם מבינים שאתם רוצים ויכולים לקנות דירה. אתם מתחילים לעשות את המחקרים באינטרנט, בודקים על קבלנים, על אדריכלים, קוראים קצת ומנסים להבין מה המשמעות של כל תשלום מס ומי צריך לשלם אותו במועד הרכישה. 

אם אתם לא כל כך בטוחים שאתם יודעים מה אתם עושים, הרשו לנו להעניק לכם 5 טיפים שיוכלו לשרת אתכם למציאת הדירה הטובה ביותר עבורכם:

עבדו עם אנשי מקצוע

הדבר הראשון שאתם רוצים להעניק לעצמכם כשאתם קונים דירה זה עורך דין שעוסק ומתמחה בדיני המקרקעין כמו שלמה לוי עורך דין לקניית דירה שיודע ומכיר את התחום בעל פה. עורך דין למקרקעין יוכל לתת לכם את כל המידע, לקטלג איתכם את סוג הבית או הדירה שאתם רוצים ויפרוס בפניכם את כל הדרכים בהם אתם יכולים ללכת בכדי לקנות את הנכס האולטימטיבי שלכם. 

לכו אחרי ההוראות

ישנם מועדים מסוימים בהם צריכים לעמוד בכדי להתחיל בתהליך קניית דירה. בעבודה מול עורך הדין וודאו את כל התאריכים ודאגו שכל החומר שלכם יהיה מוכן מבעוד מועד.

ודאו עם הבנק

דבר נוסף שעליכם לוודא זה את הבנק. חלק מקניית דירה מערב בתוכו את לקיחת המשכנתא ועל כן רצוי שתדעו שאתם זכאים לקבלת משכנתא לרכישת הדירה. 

עשו בדיקה על הקבלן

לאחר שבחרתם את הנכס שלכם, חשוב שתעשו בדיקת רקע שטחית על הקבלן שלכם. בדקו שיש לו תיק עבודות ושהוא אכן עושה את עבודתו נאמנה. 

בדקו תאריך סיום

אם יש דבר שנוטה להיות לא וודאי כאשר מדובר בנכס בבנייה, הוא תאריך הסיום שלו. כשאתם קונים דירה אתם רוצים לראות תוכנית מסודרת עם תאריך סיום ושלבי בנייה.

לסיכום,

ישנם עוד הרבה טיפים שאנחנו יכולים להמשיך ולתת לכם לפני שאתם קונים את הדירה שלכם אבל הטיפ הטוב ביותר שנתנו לכם זה בהחלט התייעצות עם עורך דין מקרקעין. כל הטיפים הטובים באמת אצלו.

קראו מה הקשר בין הסכם ממון לדירה חדשה