גדר לגינה – איזה מומלץ?

גדר לגינה – איזה מומלץ?

הבחירה הנכונה ביותר הוא היקפה של הגינה הוא עץ טבעי. קיימים כמה סוגים כמו יחידות של עץ אקליפטוס, עץ ערבה, קנה צהוב, קליפות גזע אורן או במבוק.

ייחודו של עץ הבמבוק 

עץ הבמבוק הוא יציב ומסוגל לשמש בתור גדר לגינה לאורך שנים רבות עד שבני הבית מחליטים לחדש את הגדר. לכן מבין סוגי העצים הוא המועדף ואפשר לראות אותו בגינות רבות לעומת הסוגים האחרים שנראים בכמות מועטה בלבד.

אחת המעלות הגדולות של הבמבוק היא העובדה שעבודת ההתקנה היא פשוטה מאד וכל אדם יכול לבצע פרויקט זה. יש להקפיד להציב את עמודי הבמבוק זה לצד זה בצפיפות מקסימלית ולבצע את הקשירה הנדרשת.

כאשר מצופפים את העמודים זה לזה, אין כל אפשרות לאדם אשר עובר מחוץ לבית, לראות מה קורה בתוך הבית או החצר. זוהי הגנה שמעניקה פרטיות מקסימלית לבני הבית והדבר חשוב ביותר במיוחד כשהילדים נמצאים לבד בבית. 

סוגי הבמבוק 

בהתאם לצורת הצמיחה של הבמבוק, הבסיס שלו הוא בקוטר רחב וקצהו העליון הוא בקוטר צר יותר. אפשר לרכוש שלושה דגמים של במבוק בדרגות שונות של עובי הבסיס. 18-14 מ"מ, 22-20 מ"מ או 35-30 מ"מ. 

כדאי לרכוש את אחד מסוגי הבמבוק העבים בגוון הטבעי או השחור, כדי ליצור גדר מסיבית. הדגמים הדקים יותר, הם אומנם איכותיים, אך אורך החיים שלהם יהיה קצר באופן משמעותי מעמודי הבמבוק העבים.

עמידות של גדר במבוק 

גדר במבוק מסוגלת לעמוד בפני פגעי מזג האוויר. תרחיש כמו סערות ורוחות בחורף בדרך כלל לא יזיזו את העמודים ממוקם אלא אם מדובר במשבי רוח חריגים ומאד קיצוניים. גם השמש החמה הקיצית אינה מפוררת את הבמבוק.

> בדקו בריכות שחייה בסט ווי באתר וידר