מתי תזדקקו לשירות של יועץ משכנתא

מתי תזדקקו לשירות של יועץ משכנתא

יועץ משכנתא מסייע בנושאים שונים אשר קשורים להלוואות לנכסים. 

טיפול בכל מה שקשור בקבלת משכנתא בעת רכישת נכס חדש

קבלת משכנתא היא צעד חשוב מאד, כיוון שהוא כרוך בסכומי כסף עצומים וכל מי שרוכש דירה ואמור לקחת הלוואה מהבנק חושש שבאיזה שהוא שלב, הוא לא יעמוד בהחזרים הכספיים.

> הקליקו למידע על משכנתא ללא הון עצמי

מי שעוסק בייעוץ משכנתא אשר יודע באופן מדויק את מצבו הכספי של הלקוח, ההכנסות וההוצאות שלו, בוחן את הצעות המחיר של הבנקים ומחליט על ההצעה האטרקטיבית ביותר, מבחינת תנאי ההחזר הכוללים ריביות, עמלות, קנסות, אורכה של ההלוואה, תנאים מסחריים טובים במסלולים השונים ועוד. 

טיפול בכל מה שקשור לגרירת משכנתא

לקוחות רבים משלמים בכל חודש משכנתא עבור הבית שבבעלותם. בשלב מסוים הם מעוניינים לעבור לדירה גדולה יותר ולכן שוקלים אם לגרור את המשכנתא לנכס החדש, או לפרוע אותה ולאחר מכן לבקש משכנתא גבוהה יותר עבור הנכס החדש.

מדובר בשיטת חישוב מורכבת ובכמה היבטים שקשורים גם להתנהלות מול מי שרוכש את הנכס ולוח הזמנים לביצוע התשלומים. יועץ המשכנתאות בוחן זאת לאור ההשלכות השונות ומעניק להם את המסקנה המקצועית הטובה ביותר כיצד לנהוג. 

טיפול בכל מה שקשור למחזור משכנתא 

לקוחות שלקחו משכנתא לפני שנים רבות, משלמים במקרים רבים ריבית גבוהה כיוון שזו הריבית שהייתה נהוגה בזמנו במשק. אך היום הריבית היא נמוכה ולכן אפשר לבצע שינוי ולשלם הרבה פחות. הדרך היא לפנות ליועץ מחזור משכנתא באתר מרדיקס ולבקש לבצע הליך זה. 

לאחר ההסכמות על התנאים החדשים יתבצע בבנק תהליך של סגירת המשכנתא הישנה וקבלת משכנתא חדשה, בתנאים המשופרים. בדרך זו נוצר חיסכון מהותי בסכום ההחזר הכללי וגם החודשי.