נדל"ן להשקעה בפולין

נדל"ן להשקעה בפולין

בפולין קיימות אופציות רבות של רכישת נדל"ן מצוין. מרב המיקומים בעלי הפוטנציאל לתשואה גבוהה מתרכז בערים הגדולות כמו ורשה, לובלין ואחרות.

נדל"ן להשקעה בפולין 

אדם המעוניין להרחיב את נכסיו בוחן אפשרויות שונות להשקעה. כסף שינותב לחיסכון בבנק לא יעלה כמעט ריבית וכאשר רוכשים דירה בישראל המיסוי הוא מאד גבוה וברקע המגמה להטלת מס על דירה שלישית. לכן אנשים רבים מעוניינים להשקיע מעבר לים ונדל"ן להשקעה בפולין הוא אפשרות מצוינת לאור העובדה שפולין נמצאת במרחק טיסה קצר מישראל.

אפשר לטוס לפולין, לראות כמה נכסי נדל"ן אופציונליים ולקדם את העסקה ובמקביל ליהנות מחופשה במדינה מודרנית ואטרקטיבית.

סוגי נכסים לרכישה בפולין 

רוב המשקיעים רוכשים דירות בשכונות איכותיות אשר משפחות רבות מעוניינות לגור בהן לאור הנוחות ביום יום בכל הקשור למוסדות החינוך, כבישי גישה וסמיכות למקומות העבודה. או לחלופין בשכונות אשר נמצאות בקרבת אוניברסיטאות והן מהוות מוקד משיכה לסטודנטים, אשר רוצים לגור בסמוך לקמפוס. 

המגמה היא לרכוש נכס דרך הלינק שאפשר יהיה להשכיר אותו לאורך זמן וכך ליהנות מדמי השכירות הקבועים. מי שרוכש נכס במקום מבוקש פחות, מסתכן בכך שעלול להיות מצב שבו הנכס יעמוד ללא שוכרים בחודשים מסוימים ובמקרים כאלה יהיה על בעלי הנכס לשלם את ההוצאות השוטפות כמו ארנונה, דבר אשר הופך את העסקה לפחות כדאית ולכן מתמקדים רק באזורים מצוינים.

רכישת נכס בפולין 

כל הנושא הבירוקרטי מתבצע על ידי עורך ונוטריון מקצועיים ביותר, אשר בוחנים את העסקה מכל היבטיה כדי לוודא שמדובר בעסקה הגונה ותקינה.

לאחר הרישום בטאבו הפולני, בעל הנכס יכול להשכיר את הנכס באמצעות חברת ניהול אשר מטפלת בכל צורך הקשור בדירה, מציאת שוכרים, חוזה, תשלומים, העברת הכסף לבעלי הנכסים ועוד.