האם כדאי להתקין מערכת בית חכם?

האם כדאי להתקין מערכת בית חכם?

אחרי שנים של שכירות האפשרות של מעבר לדירה ששייכת לכם בוודאי מאוד מרגשת אתכם. אנשים בישראל עובדים מאוד קשה כדי להגיע למעמד של בעלי נכס, ולכן טבעי שאם אתם כבר עושים זאת, תרצו לעבור לדירה חלומית. זו הסיבה שבגללה כדאי לחשוב על שילוב של מערכת בית חכם, כי אין ספק שבתים חכמים יכולים להפוך את החיים שלנו להרבה יותר נוחים. מעבר לכל החדשנות שבתים חכמים מציגים, האם הם מסייעים לנו לחסוך באנרגיה. במקום לדאוג האם זכרנו לכבות את המזגן בחודש אוגוסט או לא, נוכל פשוט לתת פקודה בעזרת האפליקציה לכבות את המזגן וכך נחסוך באנרגיה ובחשבון החשמל. 

איזו מערכת של בית חכם כדאי להתקין בדירה החדשה? 

אם חשבתם לרגע שכאשר אתם חושבים על בית חכם אתם חושבים על אפשרות אחת בלבד, דעו שזה לא לגמרי מדויק. יש היום אפשרויות שונות בתחום הזה ולכן עולה השאלה: באיזו מערכת כדאי לבחור? ההמלצה שלנו היא לבדוק מה בדיוק כוללת המערכת, עד כמה היא משוכללת ואיזה פונקציות היא באמת יכולה להציע לכם. יש היום סגנונות שונים של בתים חכמים ויש לקחת בחשבון גם את העובדה שלא כל מערכת של בית חכם ניתן להתקין בכל דירה. לכן יש טעם להתקשר למומחים, להציג בפניהם את הדילמות שלכם בנושא ולקבל המלצות שונות אודות המערכת הכי טובה שיש עבורכם. 

האם זה יקר? 

אין ספק שהתקנת מערכת מהסוג הזה זה לא עניין זול, אך מצד שני, אל תשכחו שבעזרת מערכות כאלה אנחנו יכולים לחסוך לא מעט כסף בעתיד. לכן יש טעם לבדוק את הנושא הזה, להשוות מחירים ולראות איזה הצעות מחירים לכם במספר חברות שונות שעוסקות בתחום. יש לקחת בחשבון את העובדה שלא פעם הצעת המחיר כוללת רק את קניית המערכת עצמה והיא אינה כוללת את עלות ההתקנה. לכן חשוב להיות עם היד על הדופק, לברר הכול ולהבין כמה יעלה לכם התענוג הזה בסופו של דבר, כי כמובן שלא תוכלו להתקין לבד את המערכת בדירתכם החדשה.