עיצוב חדרי תינוקות

עיצוב חדרי תינוקות

עוד רגע התינוק שבבטנך יגיח לעולם, ויהפוך אתכם להורים מאושרים לילד הראשון במשפחתכם. יחד עם כל ההתרגשות וחוסר הוודאות לקראת הלידה המתקרבת ומגיעה, עליכם להכין את הבית בהתאם לצרכיו של התינוק החדש.

כדי שתוכלו לעצב עבורו את חדר התינוק המושלם, מומלץ לכלול בחדר כמה פריטי ריהוט חשובים והכרחיים שיעניקו לתינוק תחושה נעימה ובטוחה, ולכם ההורים נוחות ופרקטיות בכל הקשור להתנהלות עם ילד חדש בבית. הקליקו כאן להתרשמות מחדרים לדוגמה.

מיטת תינוק איכותית

בחרו מיטת תינוק יפה ונוחה עבור הפעוט. בחודשים הראשונים יש להניח את התינוק לשינה בתוך עריסה קטנה המתאימה לגודלו, אך לאחר מספר חודשים ניתן להעביר אותו למיטה גדולה יותר המתאימה למידותיו. כדאי לחפש אחר מיטות תינוק ייעודיות לקטנטנים עוד מגיל לידה, כך שלא יהיה צורך לעשות את המעבר מעריסה למיטת תינוק.

וודאו כי המיטה כוללת כמה מצבים של הגבהה, כך שתוכלו לכוון את גובה המזרן עליו התינוק יישן כדי שלא תצטרכו להתכופף יתר על המידה כדי להגיע אליו. נוסף על כך, חשוב לבחור מזרן מיטה אורטופדי ואיכותי שיעניק לתינוק תמיכה מלאה.

שידת החתלה פונקציונלית

במהלך השנים הראשונות לחיי התינוק, יש להחליף לו טיטולים מספר פעמים ביום. כדי שתוכלו לעשות את הפעולה הזו בנוחות ויעילות, בחרו שידת החתלה מעוצבת ונוחה עליה תבצעו את החלפת הטיטולים על פי הצורך. מומלץ להעדיף שידת החתלה פונקציונלית בעלת כמה מקומות אחסון, כך שהיא תשמש גם לאחסנה של פריטים נחוצים כמו טיטולים, מגבונים, משחות וקרמים, בגדים להחלפה ועוד.

ארון ושידת אחסון מעוצבים

נוסף על שידת ההחתלה, בחרו גם ארון או שידה מעוצבים שיאפשרו לכם מקום אחסון נוסף לכל הבגדים והצעצועים של התינוק. כדאי להתאים את סוג הארון או השידה לעיצוב של המיטה שבחרתם, כך שהחדר יראה מעוצב ויפה בקונספט מתאים של חדרי תינוקות מעוצבים.

זכרו כי הארון או השידה שתבחרו יוכלו לשמש אתכם גם כשהתינוק יגדל, כיוון שמדובר על פריט ריהוט שימושי לכל גיל ולכל מטרה.

כורסת הנקה נוחה

שקלו להוסיף גם כורסת הנקה לחדר המעוצב של התינוק, הכורסה תשמש אתכם בלילות קשים כדי להרגיע ולהרדים את הפעוט וגם לצורך האכלה נוחה ונעימה לתינוק ולאמא.