דירוג דלתות פנים

דירוג דלתות פנים

בחירת דלת פנים וחשיבות הייעוץ

דלתות פנים הן בעלות פונקציה חשובה של יצירת הפרדה, כניסה ויציאה, אך אין זה אומר שצריך לוותר על עיצוב הדלת, גם אם היא פנימית. כיום יש אפשרויות לסוגים רבים של דלתות והמבחר הוא אדיר. הכי חשוב לבצע רכישה של הדלתות אצל חברה מומחית בלבד ולהתייעץ לפני כן לגבי בחירת הדלת המושלמת עבורכם. הבחירה תכלול צרכים, אילוצים, מחיר ורצונות, אך מעל הכל – התייעצו עם המומחים בתחום בלבד ואל תסמכו רק על עצמכם בעניין.

דלת מסוג כוורת

דירוג דלתות פנים מאפשר לכם לבחור את הדלת האיכותית ביותר בהתאם לצרכים שלכם. תוכלו לבחור דלת פנים מסוג כוורת, העשויה קרטון שמחולק לתאים. מסגרת העץ עוטפת את הדלת בלוחות דיקט. תוכלו לבודד את הדלת ככל שצפיפות התאים של הכוורת תהיינה הדוקה יותר. מדובר בדלתות ששוות לכל כיס במחירן, משקלן קל ואינו מכביד על הצירים, זוהי דלת מושלמת בייחוד לחדר הילדים.

דלת מסוג פלקסבורד ודלת פולימרית

מי שיקרא קצת על דירוג דלתות פנים יגלה גם דלת מסוג פלקסבורד. מדובר על שבבי עץ דחוסים שממלאים את הדלת. היא יוצרת בידוד מרעש, מחום, מקור, אך כבדה יותר מדלת הכוורת. במקביל תקראו בנושא מדרג דלתות פנים על דלת פולימרית. זוהי דלת חדשה בתחום יחסית והיא יוצרת עמידות מפני מים, לחות ומזיקים שונים. חשוב מאוד להקפיד לא להתקין דלת פולימרית בחללים שיש בהם שמש חזקה כדי שצורתה לא תשתנה לרעה עם הזמן. 

דלת פנים בעלת ציפוי פורניר ולמינציה

חפשו דלת שיש לה ציפוי פורניר אם אתם מחפשים מראה עץ כפרי ורך. הציפוי מושלם, אך אם הדלת תקבל מכה, אתם קצת בבעיה כי לא תוכלו לתקן בקלות דלת שחטפה מכות ושריטות. והמחיר? גם הוא יקר יחסית. דלת בציפוי למינציה תספק לכם ציפוי פלסטיק דק המוצמד לדלת בחום. הלמינציה בשנים האחרונות השתדרגה, אך הציפוי יכול להתקלף במהלך הזמן, לכן האיכות קצת נפגמת מלכתחילה. 

צביעה בתנור

גם צביעה בתנור היא שיטה של דלת פנימית. הכוונה היא שתזכו בציפוי אחיד ועמיד מפני רטיבות ומזיקים שונים. המחיר שווה לכל כיס ומבחר הצבעים מאפשר לכם להתפנק ולבחור את הטוב ביותר עבורכם.

לסיכום, דירוג דלתות פנים מאפשר לכם להיחשף לשלל דלתות בעלות פונקציות ועיצובים שונים. חומר הגלם הוא מה שחשוב. הדלת צריכה להיות עמידה, יציבה, בטיחותית. הבחירה היא רבה והשפע קיים, לכן היעזרו באיש מקצוען.