כל הסיבות לעשות תמ"א 38

כל הסיבות לעשות תמ"א 38

חיזוק המבנה שבו יש לכם דירה שנמצאת בבעלותכם זה אחד מהדברים החכמים ביותר שתוכלו לבחור להשקיע בהם את הכסף שלכם, וזה לא במקרה שתמ"א 38 הפכה להיות נפוצה כל כך. מדינת ישראל נמצאת בסיכון גבוה של רעידות אדמה ולכן אם אתם מתלבטים כבר שנים האם לחזק את הבניין או לא, הגיע הזמן שתפנו אל חברת בניה לקבלת הצעת מחיר. אומנם אי אפשר להתכחש לכך שבמשך כמה שבועות או חודשים אתם תחיו בתנאים פחות נוחים בגלל הרעש, הבלגאן והאבק, אך בסופו של דבר התוצאה תהייה שווה את ההשקעה.

איך מתכננים את הפרויקט?

חברת בניהעוד הרבה לפני שפונים אל חברת בניה צריך להגיע להסכמה עם השכנים, כי בסופו של דבר מי שמממן את עלויות הפרויקט הם כל בעלי הדירות בבניין. זו הסיבה לכך שלא פעם דוחים את תחילת הפרויקט ולא משפצים את המבנה, אך בהחלט שווה להתעקש ולהגיע להבנות עם שאר בעלי הדירות. חיזוק המבנה זו הדרך היחידה שבה תוכלו להיות בטוחים שאתם חיים בבניין יחזיק מעמד, ואחרי שתגיעו להסכמה עם השכנים כדאי יהיה להתחיל לתכנן את הפרויקט עצמו. מה הוא כולל? האם במסגרת הפרויקט גם ירחיבו לכם את הדירה? יוסיפו חדר או אולי ישנו את הלובי של הבניין?

בידי מי להפקיד את המשימה?

לעשות חיזוק למבנים, בין אם הוא כולל גם תוספות של מקומות חניה ובין אם הוא יכלול כל דבר אחר, זו עבודה שכדאי לשמור אותה למומחים. לכן בבואכם לבחור את חברת הבניה שאליה תיפנו כדאי יהיה לראות פרויקטים שהיא כבר ביצעה בעבר. אם חברת הבניה שבידיה תפקידו את המשימה תהייה מקצועית וטובה אתם תראו שהתוצאה תהייה מצוינת ותיהנו ממנה לשנים.