לבשל בכיף, יש כזה דבר

לבשל בכיף, יש כזה דבר

אם אתם לא טבחים במקצוע שלכם, אם אתם לא שפים ואם לא יוצא לכם לבשל לעתים קרובות, הרי שבישול יכול להיות לפעמים דבר די מסובך לעשות. אך כשיש גאדג'טים הקשורים לעולם המטבח, אנחנו יכולים להבטיח לכם שיש דרך כיפית לבשל.

הנה 4 גאדג'טים מגניבים למטבח שיהפכו את כל חוויית הבישול שלכם למהנה יותר-

מסננת מובנית

ישנן פעמים אשר יצריכו מכם לבשל במים רותחים ולאחר מכן לסנן את אותם מים רותחים ומסוכנים ולהשאיר את מה שתכננתם לבשל בקערה. אם אין לכם מסננת טובה, ייתכן והדבר יקשה עליכם בתהליך הבישול ויגרום לכך שהאוכל שבישלתם ייפול הישר לכיור, דבר שאתם לא רוצים שיקרה. כך, גאדג'טים למטבח יכולים להקל עליכם כאשר ישנה קערה אשר המסננת מובנית בתוכה ומאפשרת לכם גם לסנן וגם להשאיר את כל מה שבישלתם בתוך הקערה להמשך הבישול.

מנקה הפלא

כל סיר צריך מכסה אך כל סיר גם צריך את הקרצוף הנכון בשביל להחזירו למצבו הנקי. כאשר הסקוצ' הרגיל בו אנחנו משתמשים או אפילו צמר הפלדה לא עוזרים, קיים גאדג'ט אשר שמו הולך לפניו, מנקה הפלא. למעשה מדובר במסיר שומנים העובד באופן טוטאלי על כל דבר שנדבק לסיר שלכם. גם אם הצלחתם לשרוף את הסיר, אל דאגה. מסיר הפלא מבטיח להסיר כל כתם מהסיר שלכם ולהחזיר אותו למראה כמעט חדש לחלוטין.

מכשיר ייחודי להכנת מחית

בזמן שיש את מועך תפוחי האדמה הרגיל שכולנו מכירים ונדמה שהוא נמצא במטבח לפני שבכלל היה לכם מטבח, ישנו מכשיר הדומה למועך תפוחי האדמה הרגילים והוא מאפשר סוגי מחיות שונות. כך, תוכלו לבחור אם אתם רוצים את הפירה שלכם חלק או עם גושים. למעשה, אתם לא חייבים דווקא להשתמש בתפוחי אדמה. כשהעולם פונה לכיוון ירוק יותר, גם האוכל שלכם יכול להיות ירוק יותר. תוכלו ליצור מחית מכרובית, ברוקולי, בטטה ועוד.

כפפת עבודה למניעת חתכים

אם אתם לא עובדים כל יום במטבח, הכפפה הזו עשויה להציל אתכם מפני חתכים מיותרים. בזמן שהשפים הגדולים חותכים את הירקות שלהם במאית השנייה, לכם זה לוקח קצת יותר זמן וזה בסדר גמור. בעזרת הכפפות האלו, תוכלו לחתוך את הירקות ללא פחד וללא חשש מה שיכול להועיל לביטחון שלכם במטבח בזמן הבישול. הכפפות עליהן אנחנו מדברים הן כפפות אטומות המגינות מפני פגיעת סכין ונותנות לכם לעבוד בשקט נפשי גמור.

אנחנו בטוחים שפתחנו לכם את הראש עבור רעיונות איך לתעל את העבודה במטבח ואיך לגרום לה להיות פחות מסובכת ויותר קלה. אם אתם רוצים להמשיך ולבלות במטבח, חשבו על הפריטים אשר יסייעו לכם בצורה הטובה ביותר להוציא את התבשיל הטוב ביותר שאתם מסוגלים לבשל.