גאדג'טים מגניבים למטבח

גאדג'טים מגניבים למטבח

המטבח הוא אחד מהחדרים המרכזיים ביותר בכמעט כל בית. אנחנו יכולים לבלות במטבח שעות מרובות ולכן זה ברור מדוע נרצה שהזמן שלנו במטבח יהיה מהנה כמה שיותר וכמו כן גם כמה שיותר יעיל עם המוצרים של Artori Design. לפניכם כמה מהגאדג'טים המגניבים ביותר שיש למטבח שיכולים לשדרג לכם את חוויית הבישול.

שייקר בצורת באולינג

שייקר בצורת באולינג מאפשר לנו לערבב ולכתוש את המצרכים על ידי ניעור פשוט של השייקר. ניתן לעשות שימוש בתבלינים שלמים לגמרי דרך אגוזים, קליפות ואפילו עלים. 

החתול והכלב

זקוקים למעמד לנייר הסופג? כבר לא צריך להשתמש במעמד גנרי ללא כל חידוש. מעמד החתול והכלב הוא מעמד לנייר סופג כאשר העמוד שעליו מלבישים את גלילי הנייר הוא בדמות עץ שעל ראשו יש חתול. החתול הגיע לשם מפני שעל צד המעמד ישנו כלב אשר ממוקם באזור פרקטי ביותר ועוזר לנו לחתוך את הנייר הסופג בקלות. מתנה מתוקה שיכולה להתאים עבור מתנות למנהלים שאתם מחפשים.

מתקן לקיסמים

ישנם מתקני קיסמים מגניבים רבים שיכולים לגרום לכל סיום של ארוחה להיות מהנה יותר. אחד מהטובים שביניהם הוא מתקן קיסמים "כלב טוב" שמראה בעצם כלב שמחזיק קיסם בפיו כמו שכלב מביא מקל שזורקים לו. המתקן מכיל קיסמים בתוכו כאשר בכל פעם שמנערים את המתקן הקיסם הבא יוצא.

מסננת לוויתן

כל מטבח זקוק למסננת טובה, כאשר מדובר בסינון המים, ניתן להשתמש במסננת בדמות חיית ים. מסננת לוויתן חמודה יכולה לסייע לכם להשאיר בסיר את התבשילים בין אם מדובר בפירות ים, ירקות או פסטה כאשר זו נוחה לאחסון ומאפשרת תלייה או אחסון קל באחת המגירות.

מחבת בצורת לב

אם אתם רוצים לאהוב את האוכל שלכם אפילו יותר, אפשר לעשות שימוש במחבת בצורת לב. לא רק שמדובר במחבת שעושה חשק לאכול, היא גם פרקטית ויש לה שימוש מיוחד. מדובר במחבת בצורת לב אשר מחולקת לכמה מושבים כך שניתן לטגן כמה חביתות או פנקייקים במקביל.

קולט אדים וגוף תאורה

במקום לעשות שימוש בקולט אדים רגיל, תוכלו להיעזר בקולט אדים שמשמש גם כגוף תאורה עמום לכלל החדר או כגוף תאורה נפרד לאזור הכיריים בלבד.