סוגי סוככים לחצר ולגינה?

סוגי סוככים לחצר ולגינה?

אם אתם רוצים ליהנות מגינה מוצלת ונגיעה בימי הקיץ והאביב – חשוב שתדעו כי באמצעות סוככים לגינה מסוגים שונים תוכלו לעשות זאת.

אבל מהם המחירים של הסוככים? וכיצד בוחרים את הסוכך המתאים מכל? כמה רעיונות יצירתיים ומידע בהמשך.

החצר והגינה שלכם יכולים להיות מקומות מושלמים שכיף לשהות בהם בעיקר בימים החמימים של השנה.

אבל כיצד מגנים על שטח החצר והגינה מפני השמש?

אם אתם רוצים לשמור על הגינה שלכם מוצלת הן עבורכם והן עבור הצמחים שאתם מגדלים ישנם כמה סוגי סוככים מתאימים:

סוכך במבוק – סכוך במבוק הוא כזה שנחשב זול יחסית והוא מחזיק מעמד לאורך שנים. סוכן במבוק יכול להתפרס על מוטות ברזל, או על כל מוטות מסוגים שונים תוך שהבמבוק נחשב חומר זול יחסית אך גם עמיד מפני איתני הטבע. אם אתם רוצים לבנות סוכך במבוק או כזה המצל על החצר מכל חומר אחד כמו כיסוי באמצעות כפות תמרים וכדומה תוכלו לעשות זאת בקלות עם סיוע מאנשי מקצוע.

פרגולה מעץ – פרגולה נחשבת אלמנט דקורטיבי פופולארי במיוחד וזאת בשל המראה הכפרי שהיא מאפשרת. כיום באמצעות פרגולה אפשר להגן מפני השמש בצורה מיטבית, כאשר פרגולה מסוג זה מקנה כיסוי לשמש במידה ובה רוצים לזאת על ידי ריווח הקורות שממנה עשויה הפרגולה, ובאמצעות בחירת מידת האור שיכנס מבעד לקורות. בנוסף, ניתן להוסיף מאוורר תקרה לפרגולה שיקנה אוורור מיטיבי לפרגולה. מאוורר תקרה לפרגולה מקנה מקסימום אוורור ועיצוב לחלל החיצוני. 

ציליה – אם אתם רוצים לבחור בפתרון זול תמיד תוכלו לרכוש צילייה לחצר, חשוב שתדעו כי ציליות ניתן למצוא היום במגוון גדלים אותן ניתן למתוח בקלות על גבי שטח הגינה. בנוסף ניתן לרכוש גגונים בגדלים שונים, שיתאימו לחצר ויצלו על הגינה.

כיצד בוחרים?

אז אם אתם רוצים ציליה, זה הזמן לבחור את הסוכך המתאים ביותר לגינה שלכם לפי יכולות תקציביות שלכם, לפי גודל הגינה ולפי היכולת לבנות סוכך מתאים לחצר.