חברת ניהול ועד בית

חברת ניהול ועד בית

האם גם לכם חורה כי הבניין שלכם כבר לא כשהיה? עם החילופים הרבים של שוכרים בבניין, פחות ופחות דיירים נשארים בו וכל הפנים המופיעות בחדר המדרגות או במעלית הופכים להיות זרים ולא מוכרים. במצבים רבים, דיירי בניינים מוצאים את עצמם מתמודדים עם שוכרים מתחלפים בתדירות גבוהה הדוחים ודוחים את התשלומים שעליהם לשלם, וזאת למרות שהם נהנים משירותים שוטפים של חברת ניקיון, של שירותי גינון בבניין, של ניקיון הגג ודאגה שוטפת לתקינותו, של דאגה לביטחון הדיירים ותקינות המקלט ועוד.

הדבר הופך להיות אקוטי ובעייתי עוד יותר כאשר חלה תקלה כלשהי בבניין ואחד המתקנים אינו פועל כשורה. בין אם מדובר בדודי שמש של הבניין, בין אם מדובר במערכת אספקת הגז או בלכלוך רב המצטבר בחדר המדרגות בעקבות שיפוצים באחת הדירות הרי שבמצבים אלו – רק חברת ניהול ועד בית יכולה להציל את המצב ולדאוג לקיום של המטלות באופן המקצועי ביותר וללא תקלות.

ועדי בתים רבים והאחראיים על תחזוקת הבניין במקומות רבים מכירים את הבעיה – צריך לרדוף אחר דיירים שלא משלמים, לשלם במקומם לאנשי המקצוע שכן לא ייתכן כי כל דיירי הבניין יסבלו בשל אי תשלומים של שכנים בודדים, להציק להם שוב ושוב ולקחת מעמסה נוספת על הראש, כאילו שאין להם מספיק טרדות משל עצמם. מעבר לקרדיט הרב שמגיע לשכנים שלוקחים על עצמם את תפקיד ניהול ועד הבית, חשוב גם לוודא שהמטלות אכן מתבצעות.

כדי לדאוג לכך, דיירים רבים מגיעים למצבים שבהם ריבים נשמעים עם כל כינוס דיירים, קולות מורמים וכעסים מושלכים לאוויר, כשלבסוף לא נמצא פתרון: הסרבנים ממשיכים לסרב והדיירים המשלמים ממשיכים לסבול מן הדיירים שלא מוכנים לשלם. במצבים אחרים, הדיירים המשלמים נאלצים לשאת בעול הכלכלי של השכנים שלא מוכנים לשלם אבל כן נהנים מהשירותים השוטפים. בדיוק עבור מצבים אלו הוקמו שירותיהן של חברות תחזוקה.

כל חברת ניהול ועד בית מצוידת בארסנל של אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שנים בתחום ויכולה להציע לדיירי הבניין מגוון רחב של שירותים המותאמים לצרכים של הדיירים. כך, מובטחת איכות חיים גבוהה ונמנעים ריבים אינסופיים.