שיקום נזקים לאחר שריפה – לאן פונים?

שיקום נזקים לאחר שריפה – לאן פונים?

אחד הנזקים הקשים שבני אדם, בעלי חיים והסביבה יכולים לסבול מהם הוא נזקי שריפה, וזאת משום שאש שמשתוללת ללא בקרה יכולה לפגוע בחיים, בסביבה וברכוש.

אם התרחשה באזור שלכם או בנכס שלכם שריפה, חשוב שתדעו כי לא הכל אבוד, ולמרות חוסר העונים עדיין ניתן לשקם נזקי אש ולנסות לחזור לשגרה.

כיום ישנם חברות המתמחות בשיקום נזקים לאחר שריפה כאשר חברות אלה מבצעות כמה וכמה פעולות חשובות לשיקום הנזקים. אז מהן אותן חברות ומה הן עושות כדי לשקם מבנים, סביבה, נכסים ועוד? כל התשובות בהמשך.

חברות לשיקום נזקי אש

כפי שהזכרנו כיום ישנן חברות המתמחות בתחום נזקי האש התמודדות עם אש שיפוצים, שיקום מבנים וכדומה. לאחר שרפה שהשתוללה בכל מקום אפרי, חברות אלה מגיעות למקום ומבצעות את התהליכים הבאים:

זיהוי המוקדים שמהם התלקחה האש – חברות אלה מזהות את המוקדים שמהם פרצה האש והן מאבטחות ומתקנות אותן כדי למנוע שריפות בעתיד.

פיזור עשן – עשן הוא אלמנט מזיק מאד שדלקה מפזרת תוך שעשן יכול לגרום לנזקים כבדים לרכוש ולנפש. בשל כך חשוב להיעזר בשירותים של חברות אלה שמתמקדות בפיזור עשן מהמקום שבו התרחשה השריפה.

סיוד קירות – קירות שהתפחמו זקוקים לשיקום ושיפוץ בשל כך ניתן להיעזר בשירותי סיוד קירות לאחר שריפה.

התקנת גלאי עשן – על מנת למנוע דליקות עתידיות חשוב לבצע על ידי אנשי המקצוע של חברות מסוג זה התקנה של גלאי עשן יעילים.

שיקום ציוד – שריפות בדרך כלל מובילות לאבדו של ציוד חשוב. עם זאת במידה וישנו ציוד שנפגע באופן חלקי, ניתן לשקם נזקים באמצעות ניסיונות שיפוץ ושחזור.

לסיכום, שריפה היא אירוע קשה שעלול להוביל לנפגעים בגוף ובנפש, עם זאת חשוב לא לאבד עשתונות ולבחור לאחר שהשרפה כבתה לחלוטין, את החברה המקצועיות ביותר שתוכל לשקם עבורכם נזקים לאחר שריפה.