דלתות כניסה לבית עם סטייל

דלתות כניסה לבית עם סטייל

דלתות הן חלק בלתי נפרד מהפרטיות ומהביטחון שלנו, המאפשרות לנו להרגיש מוגנים בתוך מרחב פרטי. בעבר, דלתות שימשו לרוב כפריט פונקציונאלי, ללא התייחסות משמעותית לעיצוב הדלתות ולחיבור שלהן לסגנון הבית. כיום, כשאדריכלות הפנים פורחת וישנם בעלי מקצוע חדשים בתחום, עם רעיונות נועזים וחדישים בהשראת בתים בחו"ל, השמיים הם הגבול וכל פריט בבית מקבל את תשומת הלב הדרושה לו. מאחר שאין צורך לקיבעון מיושן של דלתות פלדה, שיגנו על דיירי הבית מפני פריצה, ניתן לעצב את דלתות הכניסה והפנים מעץ מלא ואיכותי, בו מותקן מנעול בעל הגנה מקסימאלית של חברת מולטילוק, המתמחה במנעולים.

דלת עם ביטחון

דלתות כניסה מעץ מלא מקנות לבית מראה כפרי וחם, המשתלב נהדר עם גינה חיצונית פורחת וחיה. דלת הכניסה אמורה להעניק ביטחון בעזרת מערכת מנעולים משוכללת ויחד עם זאת לאפשר לדיירי הבית נוחות. דלת מעץ מלא מצריכה תחזוקה מסוימת שתאפשר אריכות חיים לדלת ושמירה על איכות העץ. מאחר ומדובר בדלת כניסה, מומלץ להתקין גגון מעל הדלת, בכדי למנוע מתנאי מזג האוויר השונים, לפגום בדלת. מלבד הגשם שיכול להזיק לדלת, גם קרני השמש עלולות לפגום בעץ, לכן חשוב לדאוג שהדלת מוצלת והיא מוגנת מפני פגעי מזג האוויר.

מגוון עיצובים

דלתותלעומת דלתות הכניסה מעץ, דלתות מפלדה לא מצריכות תחזוקה זו, אך יש שוני גדול בין שני הסוגים, הנוגעים לטעם אישי וסגנון. דלתות כניסה מפלדה הן מעוצבות במבחר גדול של עיצובים לבחירה, עם תוספות של פסי אלומיניום וצהר מזכוכית שקופה  או חלבית. תהליך יצירת דלתות מפלדה הוא יסודי ואיטי מאוד, מאחר שיש ללטש את הדלת ולהטמיע בה את הצבע, על ידי שיטה אלקטרו סטטית שגורמת לצבע להיקלט במהירות בפלדה. הדלת עמידה מפני כל תנאי מזג האוויר, אם גשם, שמש, לחות וכדומה. רוב הדלתות מעוצבות באופן מודרני ומעניקות לבית מראה מתוחכם ועשיר. הדלתות עם הצהר מאפשרות כניסה של אור לתוך הבית, מה שמעניק תחושה חמימה ומאפשר לדלת הפלדה להקרין יותר חום.

עיצוב פרקטי

לידור דלתות מתמחה במשך שנים בדלתות ומעניקה את כל תשומת הלב לייצור דלתות פרקטיות ויפות גם יחד. יחד עם העיצובים המרהיבים של לידור דלתות, גם הלקוח יכול לעצב לעצמו את הדלת, לפי טעמו האישי וליצור דלת שתעמוד בכל דרישותיו. כל דלת שיוצאת מהמפעל של לידור דלתות, מגיעה עם אחריות מלאה למוצר איכותי שנעשה על ידי המומחים ביותר בתחום. הדלתות שלנו מלוות אותנו במהלך כל היום, אם ביציאה מהבית ליום חדש או בכניסה לבית בסופו של יום. הפגישה עם הדלתות היא רבה מאוד, לכן חשוב שנקבל בברכה כל דלת וכל מקום שאנחנו נכנסים אליו. הדלתות מקנות לנו ביטחון תחת קורת הגג, אך גם סגנון חדש לבית המעוצב לפי טעמנו האישי.