5 סיבות לבצע השקעות נדלʺן

5 סיבות לבצע השקעות נדלʺן

בימים אלו שהמצב הכלכלי בארץ הוא לא וודאי והעתיד של כולנו נמצא בסכנה כולנו יכולים להטיב את מצב חשבון הבנק שלנו ולרכוש נכס. רכישת נכס נחשבת אפיק השקעה בטוח כי כס הקרקעות בארץ והמבנים נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות.

כאשר אנחנו רוכשים נכס בארץ כדאי לנו לוודא שהנכס יהיה רשום על שמנו בטאבו. רכישת נכס צריכה להיעשות אך ורק בצמוד לחוזה. בחוזה הרכישה אנחנו צריכים לציין את תנאי הרכישה כולל המחיר וגודל השטח בדונם. לא תמיד כל השטח שהנכס שלנו יושב עליו שייך לנו בטאבו או רשום על שמנו.

השקעות נדל"ן – למה זה משתלם לנו?

השקעות נדל"ן משתלמות מאוד. השקעות בנדל"ן הפכו להיות מאוד פופולריות בשנים האחרונות ולמעשה מאז ומתמיד הן היו מאוד פופולריות כי הן השקעה בטוחה. אחד האזורים שהכי משתלם לרכוש בהם נכס בארץ הוא אזור גוש דן. ערך הקרקעות בגוש דן הוא מהגבוהים בארץ, במיוחד בעיר תל-אביב. אם נרכוש כיום דירה או נכס בתל-אביב סביר להניח שבתוך מספר שנים הערך של הנכס יעלה בעשרות אם לא במאות אחוזים. לפני שאנחנו מבצעים השקעת בנכס או בקרקע חשוב שנחקור אודות האזור, הפיתוח המתוכנן שלו ותכניות הבנייה של העירייה ושל המדינה.

יזמות נדל"ן

סיבה נוספת שבגללה כדא להשקיע בנדל"ן היא שהשקעה שכאשר אנחנו משקיעים בנדל"ן אנחנו לא יכולים לאבד את הנכס כמו במקרה למשל של השקעות בבורסה או בניירות ערך. השקעה בנדל"ן בדרך כלל תחזיר את עצמה תוך מספר מועט של שנים.  לאחר שההשקעה תחזיר את עצמה נוכל למכור את הנכס תמורת סכום גבוהה יותר ממה שקנינו אותו.

השקעות בנדלן – יתרונות

יש הרבה יתרונות לנושא של השקעות נדלן. השקעות בנדלן יכולות לעבור בירושה. הן מבטיחות את כך שתמיד יהיה לנו קורת גג מעל הראש. אנשים רבים בוחרים לקנות נכס בשביל להשכיר אותו. השכרת נכס יכולה להוות בשביל כל אחד בטחון כלכלי נוסף. כך אם נאבד את העבודה שלנו או נצא לפנסיה עדיין יהיה לנו את ההכנסה מהנכס שאנחנו משכירים. השקעה בנכס היא עניין רציני ויקר מאוד. לפני שאנחנו קונים נכס נדל"ן כדאי לנו לשקול את העניין היטב. לעיתים משתלם לקנות נכס ולשלם עליו משכנתא, אולם לעיתים מדובר בהרפתקה מיותרת.

לסיכום, אפשר לומר שהשקעה בנדל"ן היא השקעה נבונה מאוד. ככל שנקדים להשקיע בנדל"ן כך נוכל להרוויח יותר. לפני שאנחנו קונים נכס כדאי מאוד שנחקור אודות הסביבה בך הנכס נמצא, השכנים והיתרי הבנייה באזור. חשוב לציין, שקניה של נכס שאנחנו רוצים לגור בו וקניה של נכס למטרות עסקיות שונות אחת מהשנייה. כאשר אנחנו קונים נכס שאנחנו רוצים לגור בו כדאי לנו לבדוק את השירותים שיש באזור שלו כמו קופות חולים, בתי ספר, מרכזי קניות, חניה ועוד…. . כאשר אנחנו קונים נכס למטרות עסקיות כדאי לנו לבדוק את הפוטנציאל של הרווח שאנחנו יכולים לעשות מהנכס.

אם בא לכם להיכנס לעסקי הנדל"ן ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל – אולי שווה לכם ללמוד כלכלה. האקדמיה לא בשבילכם? ניתן לקחת מספר שיעורים פרטיים רק כדי להיכנס לעניינים – בסופו של דבר, אתם צריכים להידבק בחיידק "היזמות" – שיהיה בהצלחה!