איך מנקים פרקטים בלי לגרום נזק?

איך מנקים פרקטים בלי לגרום נזק?

להחזיק פרקט בבית זה עסק לא פשוט, הוא דורש תחזוקה מיוחדת וניקוי שונה משאר הרצפות בבית – ניקיון נכון של הפרקט לא יגרום לו נזק, וכך הוא יחזיק לכם מעמד לאורך זמן! ניקיון פרקט בצורה נכונה צריך להתחיל קודם כל בחשיבה שלכם, אתם צריכים להבין כי אם עד כה התעסקתם עם רצפות רגילות, היום הפרקט שלכם דורש יחס שונה והרבה יותר אישי – על הטעות הכי קטנה אתם עשויים לשלם ישר, בין אם מדובר בהזזת רהיט בצורה לא נכונה או על שטיפה עם החומר הלא נכון.

איך מנקים פרקט? כל התשובות!

ראשית עליכם להיות יותר ערניים, ככל שתנקו את הכתם או את הלכלוך מהרצפה כמה שיותר מהר ככה הוא לא יספיק להסב נזק לפרקט שלכם. כלומר אם נשפכה שתייה על הרצפה, חשוב מאוד לקחת נייר סופג ולנקות את הרצפה ישר – כך תוכלו להבטיח כי הפרקט שלכם לא ייפגע, ולא יצבור את הנוזלים שעשויים עם הזמן לעשות לו נזק ולהפחית את אורך החיים שלו.

עם אילו חומרים מנקים פרקט? כיום ישנם חומרים ייעודים המיוחדים לניקוי פרקט. החומרים המיוחדים מכילים בתוכם תוספים מיוחדים השומרים על הפרקט ומאריכים את חייו. מסיר סימנים מיוחד לפרקטים, חומרי ריח ונינוח שלא חודרים לפרקט ולא הורסים אותו מבפנים.

ניקיון של פרקט זה לא משחק ילדים! מדובר בעסק רציני, שרק חברה עם ניסיון ומיומנות בתחום של ניקיון פרקטים תוכל לספק לכם באופן רצוף. אם אתם לא רוצים להחליף פרקט באופן שכיח, אין לכם מה להסס ותפנו אל חברת ניקיון שתבצע עבורכם את העבודה הקשה. בזכות חברת הניקיון לא תצטרכו לרדוף אחרי הפרקט שלכם, ואנשי המקצוע המנוסים ביותר בתחום יספקו לכם מענה מקיף בכל שעות היממה.